Klachtenjaarverslag

Heeft u een klacht?

Een klacht? Neemt u vooral contact met ons op

Een klacht kan altijd gebeuren. En een klacht is er om opgelost te worden. Het stelt ons in staat om onze dienstverlening, waar nodig, te verbeteren. Mocht u ergens niet tevreden over zijn, neemt u dan vooral contact met ons op. Dat kan met het medewerkers op de locatie, met de medewerkers op kantoor of onze directeur. Wij doen er alles aan om zoveel mogelijk aan uw wensen te voldoen. Toch blijft kinderopvang mensenwerk en kan er iets gebeuren waarover u niet tevreden bent. Zit u ergens mee, vertel het ons dan! Wij gaan ervan uit dat u eerst met de direct betrokkene(n) tot een oplossing probeert te komen, zoals  de pedagogisch medewerker op de locatie. Lukt dat niet, dan kunt u altijd gebruikmaken van onze Klachtenprocedure.

Landelijke Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen

Als u ontevreden bent over de afhandeling van uw klacht en er ook niet uitkomt in een gesprek met de directie, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Landelijke Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen. Ook als de oudercommissie ontevreden is over de afhandeling van aangelegenheden, waarover zij mogen adviseren, kunnen zij bij de geschillencommissie terecht. Deze geschillencommissie neemt uw klacht met de grootste zorgvuldigheid in behandeling en geeft zowel u als Kinderopvang de Bonte Vlinder een duidelijke terugkoppeling. Dat is prettig en doeltreffend!

Contactgegevens:

Klachtenloket Kinderopvang
Postbus 96802
2509 JE Den Haag

Bel:  0900-1877 (0,20 cent per gesprek)
Maandag t/m vrijdag: 9:00 – 17:00 uur

Klachtenjaarverslag

Klachtenjaarverslag 2014 Kinderopvang de Bonte Vlinder

Klachtenjaarverslag 2015 Kinderopvang de Bonte Vlinder

Klachtenvrijbrief 2016 Kinderopvang de Bonte Vlinder en Klachtenvrijcertificaten locaties 2016 Kinderopvang de Bonte Vlinder

Klachtenvrijbrief 2017 Kinderopvang de Bonte Vlinder en Klachtenvrijcertificaten locaties 2017 Kinderopvang de Bonte Vlinder